26 enero 2006


El color d'aquest link es diu "Chartreuse 3"

3 comentarios:

Alexander Von Todó dijo...

...de color de chartreuse verd...
la paraula chartreuse em fa pensar en el pau riba.

cousin, em vé molt de gust col·laborar (a més, t'he de dir que m'ho vas vendre molt bé), però ja et diré alguna cosa més endavant. Ara mateix m'esperen dues setmanes d'infern examenil. Quina mandra...

keep on rockin'

Alexander Von Todó dijo...

...de color de chartreuse verd...
la paraula chartreuse em fa pensar en el pau riba.

cousin, em vé molt de gust col·laborar (a més, t'he de dir que m'ho vas vendre molt bé), però ja et diré alguna cosa més endavant. Ara mateix m'esperen dues setmanes d'infern examenil. Quina mandra...

keep on rockin'

traviscollins45793641 dijo...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. My blog is just about my day to day life, as a park ranger. So please Click Here To Read My Blog

http://www.juicyfruiter.blogspot.com